onsdag 3 oktober 2012

Tankspridd tjej

Då var det onsdag, inte för att dagarna har någon stor betydelse för mig, men ändå. Imorgon är det ny vecka, går då in i vecka 32, vilket känns lite spännande. Sen så ska jag även skriva nationellt prov i Svenska B imorgon och försöka skaffa gemensamt bankkonto med Tobias. Så imorgon händer lite saker för första gången på länge.

Sen så fick Tobias ett nytt jobb som han börjar med nästa fredag, det känns bra då stället han var på innan var väldigt oproffisionellt. Dock så är den här anställningen bara på två månader, men det är ändå bra. Bättre än inget iallafall.

Det innebär också att måndag antagligen blir sista gången som Tobias kan följa med till barnmorskan. Han har hittills varit med på alla besök, men eftersom han ska jobba på annan ort så får jag numera gå ensam och det är lite trist. Nu ska ju besöken bli varannan vecka dock så det är ju inte så intressant ändå, då det enda som görs involverar mig och prover på mig. Så det enda han egentligen missar är att lyssna på hjärtljuden.

Nej, nu ska vi äta, det blir hemmagjorda köttbullar, pressad potatis, gräddsås, lingonsylt och broccoli.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar