söndag 7 oktober 2012

Familjens betydelse

Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan min familj, med familj så menar jag mina föräldrar, syskon och deras barn och respektive. Vi umgås nästan jämt, sällan hela familjen på samma gång men nån gång ibland så samlas vi alla. Det kommer dock bli problem i framtiden med sittplatser när vi alla ska samlas, vi är ju snart 11 personer, mor, far, min syster Sofie, hennes kille Johan, deras barn Sigrid, min bror Magnus, hans tjej Amanda, hans dotter Ebba, Jag, Tobias och våran lilla bebis. Det kommer bli fullt hus definitivt!

Man jag tror inte att någon i familjen skulle vilja ändra på något, min familj är mina bästa vänner och jag är otroligt glad att vi har varandra.

Till det bjuder jag på en instagram bild. Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar