lördag 20 april 2013

Fina vänner

Om det är något som gör mig riktigt glad så är det att träffa vänner! Jag har så fina vänner från gymnasiet, Lovisa och Elina. De kom idag på besök och vi hade lite glömt bort att de skulle komma, eller snarare vilken tid de skulle komma. Så klockan nio när de skulle komma så låg vi kvar i sängen och hade lite sovmorgon. Jag kom på att de skulle komma så jag skickade ett sms till Elina och frågade när de skulle komma, Elina svarade "snart". Jag antog ändå att det var en stund kvar, men Tobias kollade ut genom fönstret en halvminut senare, då stod de parkerade. Det var bara att slänga på sig kläder och borsta håret! Haha!

Vi hade en jättetrevlig dag verkligen, de var kvar till klockan 18 innan de åkte hem.

Det är kul att vissa vänner fortfarande finns kvar och tar sig tid att umgås fastän de bor en bit bort!

Tar med ett par bilder på hur söt Neo var nyss när han åt lite gröt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar