tisdag 30 april 2013

Mycket att göra

Just nu känns det som att det är en miljon saker som ska fixas. Dopet, flytten, osv... Stressigt värre.

Vi håller just nu på med att fixa köksluckorna här i vår tvåa (vi började måla dem de sista dagarna jag var gravid så alla hann inte bli färdiga), nu ska vi börja måla dem efter att Tobias slipade dem här om dagen. Så det måste ju fixas.

I förmiddags så tog jag hand om den största delen av diskberget som hade bildats i köket, sen krånglade min rygg och då tog Tobias över. I eftermiddag så ska vi nog försöka ta hand i lite saker, dammsugning och sånt. Sen hade jag tänkt rensa ur lite skrot och skräp som vi samlat på oss så man slipper tänka på det när vi ska flytta. Det vore riktigt skönt att bara ha allt i ordning när man ska börja packa, slippa sortera om det, för då blir det hur mycket som helst att göra.

Till råga på allt så har ju Neo gått och blivit förkyld också, i söndags kväll bröt det ut och det håller sig på en ganska låg nivå, lite hosta här och lite nysningar där plus lite feber, jag hoppas att det inte blir värre bara. Barn som haft RS-viruset är känsligare för förkylningar....

Tar med bilder på Neo från igår när vi kom hem ifrån hans mormor och morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar