fredag 5 april 2013

Neos första utflykt

I måndags var det en helt underbar dag så vi passade på att ge oss ut i det fina vädret.

För en gångs skull så lyckades vi samla hela familjen på 11 personer. Det brukar vara svårt att samla alla, men nu lyckades vi äntligen. Vi åkte i två bilar och pappa tog fyrhjulingen ut till mina föräldrars sjötomt de har. Neo var vaken en liten stund, sen sov han i vagnen mestadels av tiden. Jag var ju jättenervös för att amma ute eftersom jag får mjölkstockning så lätt. Men Neo åt bara en gång och då la jag en fleecefilt över bröstet. 
Familjen förbereder brasan. 

Min pappa och mamma.

Min syster Sofie, Neos kusiner Ebba och Sigrid och Sofies kille Johan.

Min mamma, min bror och hans flickvän Amanda.


Neo hade det mysigt i babypulkan en stund


Nästan hela familjen



Kusin Ebba äter korv


Korvgrillarna, Tobias tappade tre stycken korvar, haha

Kusin Sigrid och min mamma njuter och äter korv


Neo hade det bra i vagnen
Hunden Hjördis och kusin Sigrid




Johan min systers pojkvän och min syster Sofie

Jag och Neo i solen

Kusin-kul



Hundarna får också lite korv!


Så himla fint och härligt

Hunden Troja blev supertrött och la sig ner och sov en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar