lördag 13 april 2013

Tankar om framtiden

Nu har den här dagen nästan passerat, Neo har fått pyjamas, ätit kvälls-mjölken och sover nu gott i spjälsängen.

Vi har varit hemma hos mina föräldrar nästan hela dagen, här på bloggen verkar det nog som att vi är där jämt, men vi är egentligen där en-två gånger i veckan i ett genomsnitt. Vissa veckor blir det bara lite mer, beroende på hur allas scheman passar ihop.

Men nu till det som rubriken handlar om. Jag är ju som jag antar att de flesta av er vet 20 år, fyller 21 år i sommar. Jag skulle tagit studenten 2011, men på grund av en massa krångel så är jag inte klar med gymnasiet än. Jag har drygt 500 poäng kvar och de ska jag slutföra under mammaledigheten.

Men då kommer jag till punkten "sen då?". Jag är snart 21 år och har inte en endaste aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag har velat så mycket olika under åren och nu vill jag ingenting.

Jag hoppas att det snart blir klart för mig vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar