söndag 9 december 2012

Det där med att vara ihopsydd

Nu är det nästan exakt två dagar sen jag låg på operationsbordet, som var allt annat än bekvämt. Vi har alltså varit föräldrar i två dagar idag, vilket känns helt sjukt.

Jag har äntligen börjat kunna ta mig ur sängen för att gå korta turer, orkade ta mig till cafeterian här för att äta frukost iallafall. Och jag orkade stå med vid ett blöjbyte igår.

Det gör inte alls lika ont längre i såret, jag får fortfarande en del smärtlindrande men mest i form av tabletter nu. Det som gör mest ont är att nysa och hosta, när man gör det så känns det som att hela kroppen går sönder.

Hoppas vi kan åka hem om några dagar :)

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till er båda! Vilken fin kille!!
    Hoppas du snart kan komma dig hem också!

    SvaraRadera