fredag 7 december 2012

Vattenavgång

Mitt vatten gick precis!! Jag vaknade upp och kände något väldigt skumt, sen blir det blött... Jag får panik och ropar på Tobias som ligger en halvmeter ifrån mig, jag säger "Öhm, jag tror att mitt vatten har gått..." Sen så springer han och hämtar en handduk och jag får springa till toaletten.

Herregud alltså, det bara rinner ur mig!!! Så vi ringde till förlossningen och fick en tid vid klockan åtta nu på morgonen. Vi ska försöka sova en stund nu då jag inte har något värkarbete än. Om det drar igång så blir det att skynda sig in...

Nu hoppas jag att det här blir sista inlägget innan vi har en bebis och att min kropp själv drar ihåg värkarna, inte att de behöver hjälpa till på traven!

2 kommentarer:

  1. Iiiii va spännande!!! Ligger här vaken med min lilla skrutt som äter och håller tummarna så hårt att dina värkar snart sätter igång så att ni får eran bebis snart!! Lycka till!!! Så spännande!!! =D =D

    SvaraRadera
  2. ååhhh vad spännande!! Håller tummarna för att allt drar igång som det ska och att allt går bra för er!!

    SvaraRadera