torsdag 6 december 2012

Godnatt världen

Då var det då slut på den första dagen över tiden. Imorgon går vi in i 40+1, men förhoppningsvis så hinner vi inte gå in i vecka 41+0, vi håller tummarna iallafall!

Dagen har minst sagt varit händelserik och min rygg är helt slut lika som mina fötter! Jag har varit i Örebro med min mor och Tobias hela eftermiddagen och hjälpt mor att handla julklappar, samt köpt vinterskor till både mig och Tobias. Det var som vanligt väldigt kul att vara med mamma, men har man bästa familjen så har man :)

Vi är redan klara med alla julklappar och nu återstår bara inslagning. Vilket känns otroligt skönt!

Kan också nämna att fler delar av slemproppen har lossnat, men varje gång har det varit mindre och mindre, så jag hoppas verkligen att allt släppt nu så att det är öppet och klart!

Tror dock inte att något händer inatt då jag enbart haft oregelbundna värkar nu på kvällen. Så ett litet tag till får jag nog stå ut med magen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar