måndag 24 december 2012

Julafton

Idag är det då julafton, som jag antar att de flesta vet. Just nu ligger min underbara son inlindad i en filt i mitt knä, nybadad och go! Man måste ju vara ren på jul ;)

Han börjar verkligen njuta av badstunderna, ligger helt stilla och verkar allmänt nöjd. Det är så skönt att ha en sån snäll bebis. Han är alltid så glad!

Vi kan också göra sånt som att fila hans naglar när han är vaken, det bryr han sig inte om. Blöjbytena går också väldigt bra!

Han är den perfekta julklappen, jag kunde inte ha önskat mig något bättre! Vi har det så himla bra tillsammans alla tre, jag och Tobias är lika kära i varandra som innan, om inte ännu mer?! Och vi trivs verkligen med att vara en familj. Ställer upp för varandra och hjälps åt.

God jul alla bloggläsare! Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar