söndag 2 december 2012

Tankspridd

Idag har vi verkligen fått mycket gjort, så mycket har vi inte gjort på flera månader! Vi har målat en hel del köksskåpsluckor som nu ligger och torkar på golvet, när de är klara så ska ännu fler målas och sen kanske vi nån gång blir färdiga!

Jag har verkligen varit på städ och plock humör idag! Det sista jag gjorde innan jag la mig i sängen var att städa och sortera om i städskrubben. Nu är det ordning och reda därinne.

Och det enda jag kan tänka på just nu medan Tobias ligger bredvid mig och snarkar för fullt är att jag borde städa garderoben!! Jag är inte det minsta trött utan jag vill bara ordna och fixa! Men klockan är mycket och normala människor ska sova så här lags. Jag antar att jag inte tillhör den sorten.

3 kommentarer:

  1. haha som du boar!! jag har bäddat vaggan idag, som jag fånlog över resultatet som egentligen inte var så märkvärdigt, hihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag tror det är det jag gör! ;) Åh har du!, va mysigt! Hoppas på att få se en bild senare idag då :)

      Radera
    2. Bild får vänta lite då jag ska sy sänghimmel först, har köpt tyg men det är ju det där med att sätta sig och göra det också ^^

      Radera