lördag 15 december 2012

Helt klart värt

Fick just precis hem en amningsbh ifrån Glammom. Jag beställde därifrån då det inte finns amningbhar anpassade för mig som har 80F i vanliga butiker. Visserligen så kostade det lite mer, jag betalade 449 kr för den jag beställde, men den sitter hur bra som helst, dessutom är den hur snygg som helst, man behöver ju inte gå runt i fula bhar bara för att man ammar!

Beställde en mys/sov amningbh också. Jag läcker mjölk som bara den så jag behövde verkligen en bekväm att sova i, som jag kan ha inlägg i.

H&M's amningbhar är verkligen inget att hänga upp i julgranen... Så jag rekommendera er att beställa ifrån glammom, där får man dessutom prova och skicka tillbaka om det inte skulle passa, vilket jag tycker är otroligt bra.

Vi beställde även en bärsele och en vinteråkpåse idag ifrån lekmer, vi har beställt därifrån förut och hade nu en 15 % rabatt-kod. Så det passade bra. Det blev 1018 kr med fri frakt, även då det egentligen skulle ha kostat 799 kr för bärselen och 399 kr för åkpåsen, alltså 1198 kr egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar