torsdag 1 november 2012

Dessa bristningar

Det är så himla trist med bristningar. Hade några gamla bristningar på brösten från tonåren innan jag blev gravid, men de syns knappt längre. Men nu har jag så många bristningar att de inte går att räkna. Innan jag blev gravid så hade jag precis börjat gå ner en hel del i vikt, jag gick ner 7 kilo på 1-2 månader. Så att jag skulle få bristningar känns riktigt surt.

De började komma i vecka 17, först på höfterna, sen på brösten, sen insidan av låren, sen nedre delen av ryggen och nu tillslut har de intagit magen och där blomstrar de verkligen. Magen började de dyka upp på runt vecka 28 tror jag.

Nu vill jag inte ha fler!!! Fast man får ju världens bästa belöning när det här är slut.

2 kommentarer:

  1. Tips: det finns en kräm med aloe vera & propolis från Forever som hjälper huden att återhämta sig från typ ärr och bristningar så dom bleker fortare och återgår till "normal" hudfärg igen =)
    Sj har jag nästan helt sluppit bristningar med undantag för lite lite på höften men dom kletar jag in med Propolis och dom bleknar redan =) gå in på www.foreverliving.se och hitta din närmaste återförsäljare så kan du säkert få ett prov om du vill testa =)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! jag ska definitivt kolla in det!! :)

    Vilken lyx att du sluppit det!! :D

    SvaraRadera