lördag 10 november 2012

Vaken sen klockan tre

Igår kväll så började jag få en obehaglig känsla nere i bäckenet vid 22-23 tiden. Jag tänkte inte mer på det, utan vi gick och la oss vid tolv tiden ungefär. Jag vaknar tre timmar senare vid klockan 03.00 alltså, känner av samma obehagliga känsla som tidigare, sen går jag för att kissa, inget mer med det utan jag går tillbaka till sängen, men känslan i bäckenet är nu så obehaglig att jag inte lyckas somna så jag ligger vaken en timme i sängen innan jag bestämmer mig för att förflytta mig till soffan. Efter att jag försökt sova där en stund så ger jag upp och sätter i favoritfilmen (förtrollad) i dvdn. När den är slut så tröttnar jag på att ligga i soffan, så jag diskar, plockar rätt och städar badrummet, ja som ni förstår så var jag rätt uttråkad. Sen sätter jag igång filmen en till gång, sen vaknar Tobias strax innan sju då han går ner till tvättstugan sen nu har vi just precis ätit frukost. Jag är trött och grinig. Hoppas på en riktigt bra dag i övrigt. Känslan är fortfarande kvar och har övergått till lätt molvärk dock.

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att vakna upp med olika sorters värk och inte kunna somna, dom senaste nätterna har jag haft sammandragnigar och förvärkar så jag också varit uppe..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte alls roligt :( Speciellt nu när man försöker vila upp sig lite :/

      Radera