torsdag 8 november 2012

Ökat lite på tempot

Eftersom det är den åttonde idag så var därför sängvilan slut för min del! Så jag bestämde mig för att öka tempot igen för att försöka återgå till en normal vardagsrutin igen. Så jag började dagen med att baka en blåbärspaj, som jag har varit sugen på i veckor men inte fått baka. Sen så åkte jag hem till mina föräldrar och har spenderat hela eftermiddagen/kvällen med min snart 1½ åriga systerdotter. Skönt att inte behöva vara rädd längre iallafall!

Igår så fixade jag och Tobias det första julklapparna, det blev till mina syskonbarn. Vi beställde hem från Lekmer.se då de har jättebra sortiment och 365 dagars öppet köp. Jag är verkligen supernöjd med deras julklappar och jag är nästan helt säker på att de kommer uppskattas väldigt mycket. Det här året har jag funderat ut deras julklappar i flera månader och det blev saker som jag vet att de tycker om.

Just nu så är Tobias på "Teambuilding" med sitt jobb och äter trerätters middag, medan jag får sitta här och ruttna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar