tisdag 6 november 2012

Vill upp på hästryggen igen

Sitter just nu och kollar på när min syster är och tränar med en av våra hästar i ett ridhus. När jag gick i högstadiet så red jag minst en gång i veckan, sen när jag började gymnasiet så fanns inte så mycket tid. Då red jag bara nån gång ibland på en av våra hästar som hette Tambor, men han fick en svår skada i benen så vi var tvungna att avliva honom, och när han försvann så hittade jag inte lusten igen. Han var underbar och det är svårt att rida någon annan när jag saknade honom så mycket.

Men nu börjar längtan komma tillbaka, nu vill jag upp på hästryggen igen! Men det får självklart vänta tills efter graviditeten är över, men sen hoppas jag att jag får lite tid över till denna underbara sport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar