onsdag 14 november 2012

Tjockisfossingar

Då jag har haft sängvila i över en månads tid så har min kropp vant sig vid att ta det lugnt, så nu när sängvilan är över och jag drastiskt har ändrat på tempot så hänger inte kroppen riktigt med. Och det innebär att en massa vatten har börjat samla sig i mina fötter och vader. Inte så himla smickrande med fötter stora som ballonger vill jag påstå .. Det enda roliga med det är att man kan bilda gropar i foten bara genom att trycka ner ett finger på den i någon sekund.

4 kommentarer:

  1. usch stackare, mina vader och ben har börjat svullna nu och gör jätte ont :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det sticker så hemskt i dom :/ Jag kan knappt gå på kvällarna för då är de som värst. :/

      Radera
  2. Hej! Jag har nydligen börajt läsa din blogg och tycker den är jättebra! Du kanske borde köpa stödstrumpor på apoteket? Det har man ju på gamlingars fossingar när de har så iallafall haha :) Lycka till med allt! Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Gud va roligt! Jo jag funderade lite på det faktiskt, men som tur var så gick svullnaden ner innan jag hann köpa dessa supercoola strumpor :) Tack så mycket och superkul att du gillar bloggen! Kram!

      Radera