måndag 12 november 2012

Tråkigt med bara text

Nu blir det ännu ett textinlägg utan bilder, lite tråkigt för er kanske, men jag behöver skriva av mig lite.

Helgen har inte varit så speciellt händelserik, firat pappsen lite smått på farsdag bara. Men annars har vi inte haft mycket för oss. Det som har hänt har väl varit att jag har börjat få fler och fler sammandragningar och känslor som liknar mensvärk då och då. Inatt till exempel så vaknade jag med värkar vid klockan tre, då hade jag enbart sovit en och en halv timme eftersom jag inte kunnat somna förens vid halv två eftersom jag hade små värkar hela kvällen.

Efter tre så var jag vaken, låg och läste på forum och grejer på mobilen eftersom det var så svårt att sova. När det var dags för Tobias att gå upp vid fem så sa jag god morgon till han och berättade att jag inte fått någon sömn och sa att det kanske kunde vara något på gång. En timme gick och värkarna avtog då. Sen dess har jag enbart fått små värkar och sammandragningar. Jag hatar att bli lurad på det här sättet. Nu sitter jag med lite lätt molvärk, men det verkar inte som att det blir någon bebis än på ett tag. Jag kommer säkert gå över tiden bara för att det tidigare verkat som att han skulle komma för tidigt.

Ska försöka ta en bild på magen sen, om jag orkar och har lust, känner mig nere och trött på att vara gravid idag.

Annars så håller jag på att fixar om lite med designen på bloggen, hoppas att jag tillslut kan hitta något som jag blir nöjd med. Det ska fixas med en ny header och sånt innan jag blir nöjd för den här gången iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar