torsdag 7 februari 2013

2 månader

Idag är Neo två månader gammal. För två månader sen så kom han till oss, det känns så konstigt för dels så känns det som att det var igår och dels så känns det som han alltid har varit en del av vår familj. Jag älskar verkligen att vara mamma. När man nyss fått sitt första barn så får man ofta frågan "hur tycker du att det går då?" och jag kan verkligen inte säga annat än att det är helt underbart. Jag har funnit meningen med livet, det är det här som jag var menad att göra. Jag njuter verkligen av min mammaledighet och har inte ångrat något en endaste sekund.

Han är helt fantastisk min fina son, två månader gammal och så otroligt älskad.

Utvecklingen går verkligen framåt för honom, nacken börjar han bli riktigt stark i, han skrattar med ljud och ler väldigt mycket varje dag, i snart en vecka så har han jollrat ordentligt varje dag, han försöker att greppa saker men har fortfarande händerna knutna, han kollar på saker och försöker verkligen få tag i dom, han har börjat skratta åt leksaker och intressera sig för dom. Han är helt annorlunda från när han föddes och helt underbar. Att se han utvecklas, att se mitt eget kött och blod växa sig stor och lära sig saker är det bästa jag varit med om. De här två månaderna har varit underbara och jag vet att resten av mitt liv nu kommer vara fantastiskt.

De här söta bilderna tog jag på min son imorse, skriver ett inlägg snart om vad vi har gjort idag för just nu vill Neo ha mat.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar