onsdag 13 februari 2013

Godmorgon från oss

Och med oss så menar jag en utvilad mamma i sin hello kitty morgonrock och en gäspande Neo.

Inatt har varit en riktigt perfekt natt! Lillfisen somnade igår vid klockan 22, så då la jag ner honom i sin säng. Klockan 02 så vaknar jag, Neo sover än men jag behöver gå och kissa, tänker att han kanske skulle vakna av det men nej, tydligen inte. Sen först vid klockan 4 börjar han klaga lite. Då hämtade jag han och gav honom mat, blöjan var nämligen tom. Efter han ätit så somnar han om igen så jag lägger ner honom i hans säng igen.

Sen går pappa Tobias upp vid klockan 6, jag hör honom några gånger, men Neo verkar sova gott. Först tio minuter efter Tobias gått så vaknar lillen, alltså klockan 07.10 ungefär.

Först 6 timmar i sträck sen 2,5 timmar till. Helt otroligt! En riktigt härlig natt! Och det är ett stort plus att han nu sover i sin egna säng. 8,5 timmes sömn, det var längesen man fick det.

Neo somnade här liggandes på mitt bröst nu, min gosunge! Jag skriver mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar