måndag 11 februari 2013

Trött mamma

Nu är jag helt seg. Vi har haft fullt upp ända sen imorse. Vi gick upp vid halv åtta ungefär, sen så var det bara att göra sig iordning, få i Neo och mig mat och sen gå hemifrån. Vi var ju på "mammas mat", som är matlagning tillsammans med andra mammor. Alla hjälps åt och pratar och umgås. Det var väldigt roligt och skönt att ha något att göra.

Neo var så snäll när vi var där, han satt i en babysitter som vi lånade medan vi lagade mat, där satt han helt lugnt och nöjt. Sen när maten snart var klar så började han bli lite hungrig, så jag ammade honom och la sedan ner honom i hårdliften. Där sov han hela tiden medan vi åt och pratade. Sen fick han mat, en ny blöja och vi gick hem.

Nu har vi varit hemma en stund men jag har inte hunnit uppdatera bloggen förens nu. Bjuder på tre bilder, den första tog jag imorse på Neo medan jag gjorde mig iordning, de två andra är från när han sov så sött i hårdliften.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar