tisdag 12 februari 2013

Babymassage avklarad

Idag har vi varit på babymassage, jätte mysigt var det! Pappa tog ledigt från jobbet en stund så han kunde vara med. Elin från mammagruppen var också där, med söta Steira. Både Neo och Steira verkade tycka om massagen och de hade bara varsin kissolycka, trodde definitivt att han skulle kissa mer.

Sen så beslutade vi oss för att följa med pappa till jobbet en stund. Så han kunde jobba fram tills lunch, sen ska han hjälpa mig hem med vagnen. Det blev alldeles för tungt igår, då bar jag upp hela vagnen på en gång upp för trappen. Ryggen smärtade till och jag verkar ha fått en sträckning i ryggen.

Nu sover Neo i vagnen här så skönt.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt! Min mamma lärde mig lite babymassage och Charlie älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt mysigt! Kul att kunna det :)

      Radera