onsdag 6 februari 2013

En bra onsdag

Idag har varit en bra dag, som alltid med Neo. Han är min bästis ju! Vi har för det mesta suttit och pratat med varandra (eller jag har pratat med honom och han har jollrat tillbaka). Han börjar verkligen bli duktig på det! Lilla skrutten! Vi fick besök av Neos morbror på förmiddagen, det var trevligt. Skönt att få lite sällskap!

Sen så har Neo haft en kiss-dag. Han fyller upp blöjor som på rullande band. Tre ombyten har krävts då blöjorna läckt ut överflödigt kiss, sen behövde jag byta skötunderlägg på skötbordet två gånger också. Så han har nog haft en rolig dag, busat med mammsen så!

Nu på eftermiddagen så har han varit extremt mammig så jag har knappt kunnat lägga ifrån mig honom en endaste sekund.

Här får ni se lite bilder ifrån våran dag för nu ska jag byta en bajsblöja!







2 kommentarer:

  1. vad är det för smart liten lampa han har i babygymmet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en liten nattlampa/musikmobil från Chicco som spelar lite klassisk musik i cirka 5 minuter. Vi köpte den på lekmer.se (http://lekmer.se/leksaker/babylek/mobiler/chicco-s%C3%A4ngmobil-goodnight-moon-bl%C3%A5#.URKr0qVTeSo)Den finns i blått och i rosa. :)

      Radera