fredag 8 februari 2013

Mycket att göra

Äntligen har jag och Neo börjat komma ut lite och hittat på saker. Idag var vi hemma hos mina föräldrar från förmiddagen till eftermiddagen, där fick Neo träffa sina två kusiner och mamma bjöd på en riktigt god gryta.

Sen åkte vi hem till pappa Tobias, tog det lugnt en stund och gick sen ut på en promenad och besökte affären. Neo somnade som vanligt i vagnen men lyckades även sova i cirka 40 minuter när vi kommit hem.

Neo invigde också sin overall i storlek 74 idag, den i storlek 62 började bli liten. Den nya satt jättebra och Neo tackar mormor för den!

Imorgon kommer min kära vän Lovisa på besök, det blir första gå gången hon träffar Neo. Det ska bli riktigt kul!

Sen på måndag ska jag gå på "mammas mat" där man lär sig att laga mat till sina barn tror jag. På tisdag ska vi på babymassage också! Så jag har mycket att se fram emot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar