lördag 9 februari 2013

Vi får snart besök

Neo somnar som vanligt när han tycker att han är färdig med morgongympan, söta unge!

Inatt har Neo faktiskt sovit i sin egen säng!! Jag sa igår "ska vi prova att lägga han i sin säng?" sen så gjorde vi det vid 22.50 ungefär, och gick och la oss i vår säng. vid 02.30 vaknar skrutten, hans vanliga tid för nattmålet. Han sov alltså helt normalt i sin egen säng. Superskönt! Sen efter att han ätit färdigt så la jag ner honom där igen, och då sov han till 06. Så han hade sin vanliga sovrutin fast i sin egna säng.

Sen var pappa Tobias snäll och gav mig lite sovmorgon, så jag sov 1,5 timme extra, medan mina fina killar satt och lekte lite i vardagsrummet.

Jag kan säga att min rygg mår mycket bättre idag än vad den har gjort på länge, nu hoppas jag att han kan fortsätta att sova där.

Snart kommer min vän från gymnasiet, Lovisa hit och hälsar på, det ska bli kul, hon har aldrig träffat Neo utan bara sett magen.


Nu ska jag gå och platta håret medan lillfisen sover lite, ha en bra dag och spana gärna in våra tradera-auktioner, länk hittar ni i det tidigare inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar