onsdag 13 februari 2013

Vi trotsar snön

Vi bestämde oss för att trotsa detta skitväder och ge oss ut. Mest för att vi behövde några saker från den stora affären här och den ligger en bit bort.

Vi handlade lite god mat tills imorgon, för ingen har väl glömt att det är alla hjärtans dag? Jag vet att många är emot den här dagen för att den är så "kommersiell", men jag tycker att det är fint. Visst man ska väl uppskatta sin älskade året runt, men att göra en dag lite extra speciell tror jag är viktigt. För jag tror att det kan göra att många hittar den värdefulla gnistan igen.

Helst av allt så skulle ju jag vilja ha en sån där dag som man ser i filmer, super lyxigt! Men det får nog vänta tills vår ekonomi ser bättre ut. Nu ska jag strax ställa mig och laga mat, idag blir det hemgjord pizza!



2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha det sådär som i filmerna men det finns inte en chans att jag hade hunnit med det haha. Jag ska baka lite iallfall och pyssla ihop lite hjärtan med barnen ;)
    Hoppas ni får en fin dag imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem vill inte, haha, det vore bra underbart! :D Nej här hinns det nog inte heller med, förstår att du inte har tid med tre stycken små, har fullt upp med min enda.

      Men att bara göra det räcker ju gott och väl, det låter riktigt mysigt.
      Hoppas att ni också får en riktigt fin dag!
      Kram!

      Radera