tisdag 12 februari 2013

Charmig kille

Nu var det helt plötsligt kväll. Har haft en bra dag idag, vi var ju först på babymassage, sen följde jag med Tobias till jobbet, sen gick vi hem, jag och Neo mös en hel del, sen kom Tobias hem vid fyra.

Sen så gick vi och handlade ingredienser till semlor! Jag blev så sugen eftersom det trots allt är fettisdagen idag. Men jag gillar ju inte de traditionella semlorna, nej, de flesta skulle nog inte ens kalla mina semlor för just semlor. Jag hatar kardemumma, så det utesluter jag, sen så hatar jag mandelmassa också, så ja... Inte riktiga semlor. Men mina semlor är godast, enligt mig iallafall ;)

Neo satt med i babysittern medan vi bakade, han var så glad och nöjd. Men tyvärr har vi inte smakat på semlorna än, för jag har riktigt ont i magen och är lite orolig för att jag ska få magsjukan...

Nu är det Maria och Mindy på tv, helt underbart att kolla på! Så nu när det snart är slut så ska vi nog gå och sova. Bjuder på några bilder på vår charmiga kille!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar