fredag 22 februari 2013

Vi fortsätter väl

Neo är ju fortfarande väldigt sjuk, men vi tar dagen som den kommer. Vi ska väl fortsätta med städningen av lägenheten, vi har ju fortfarande lite kvar. Neo får ligga och vila och återhämta sig, jag tänker verkligen inte dra ut honom nu när han är sjuk. Delvis för att andra ska slippa få sjuka bebisar och delvis för att han mår så himla dåligt.

Så nu kollar vi på lite desperate housewives, men när det här avsnittet är slut så ska jag dammtorka lite. Sen kommer det roliga, att städa toaletten och torka golven. Det tråkigaste av allt, men det måste också fixas.

Till lunch blir det ungsstekt falukorv med potatismos. Sen ska vi baka chokladcupcakes och chocolate chip cookies, för att fördriva tiden.


4 kommentarer:

  1. Hur hinner du så himla mycket? Min plutt är som ett plsåter så jag hinner ingenting! Jag ska vara lycklig om jag hinner få undan disken ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hinner ingenting när jag är själv hemma, Tobias är arbetslös nu så har jag honom hemma så går det väldigt lätt. Men Neo är inte heller lika mycket "plåster" längre, han har blivit lite mer självständig. :)

      Radera
  2. Vad tråkigt att han blitt så förkyld hoppas han blir bättre snart!! INTE kul alls när de små liven är förkylda och knappt kan andas.. Bättre tider kommer :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt trist :/ Tack det hoppas vi också. Det är skönt iallafall att han inte är helt nyfödd och att han är så stor. Han klarar ju lite mer. :)

      Radera