torsdag 14 mars 2013

Fem hela år

I augusti i år så händer något ganska så speciellt. Då har faktiskt jag och Tobias varit ett par i fem hela år. Vi blev inte just "tillsammans" den 8 augusti, men det var dagen som vi träffades och vi har ingen speciell dag annars, så dagen vi träffades är vår speciella dag. Och det är väl inte helt konstigt egentligen eftersom vi har hållt ihop sen dess. Det har varit en hel del hinder på vägen definitivt, men nu står vi här med vår fina son och är lyckligare än vad vi någonsin varit tidigare.

Jag är glad för att jag fann mitt livs kärlek så tidigt för jag behövde inte slösa en massa år på att leta då. Jag och Tobias gör nästan allt tillsammans, vi är bästa vänner också. Vill han spela tv-spel så sitter jag med och engagerar mig, vill jag shoppa så hjälper han mig att hitta rätt. Vi kompletterar varandra perfekt!

Puss på dig Tobias!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar