lördag 16 mars 2013

Mars för ett år sedan

Är det något jag älskar så är det definitivt minnen och att tänka tillbaka på minnen. Den här månaden är ju ganska speciell eftersom Neo faktiskt funnits i ett helt år nu. Så jag tänkte sammanfatta hur mars förra året var genom lite bilder och kort text längst ner.
















Mars var en väldigt händelserik månad och en väldigt fin månad. Det var mycket varmare då och jag gick i en tunn parkas hela månaden. Vi var barnvakt åt Neos kusin Sigrid flera gånger i veckan och i mars så var hon 9 månader gammal. Jag halkade omkull tack vare hunden Troja som inte ville åka bil, så jag stukade handleden, en dag innan vi skulle på minihelgsemester. Vi åkte till Stockholm en helg med våra vänner Erika och Sebastian där såg vi också melodifestival-finalen, på tv dock ;) Mina föräldrars hund Troja bodde hemma hos oss fortfarande och älskade att sova mellan mina ben när vi satt vid tvn och mina favorit chinos var fortfarande hela (de sprack någon månad in i graviditeten). Sen så färgade jag håret mörkrött precis någon dag innan jag fick plusset på stickan.

Det var en kort sammanfattning av mars 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar