tisdag 26 mars 2013

Resfeber för en kort resa

Nu blir jag tokig på mig själv!! På torsdag så ska ju lilla familjen hurtig/skoog resa till Stockholm för att hälsa på Neos släkt på Tobias sida. En tågresa på två timmar är vad som krävs och jag har panik. Det känns som att vi kommer glömma allt och min mage bara värker av nervositet.

Känns både roligt, spännande och nervöst att resa med lilla Neo, men jag tror att det kan bli bra. Jag måste bara andas och tänka klart för då går allt bra.

Vi ska vara i Stockholm från torsdag till söndag och mycket ska hinnas med. Shoppa..... Hehe...

1 kommentar:

  1. Andas det kommer gå jätte bra. vi har åkt till växjö en gpng med Charlie och det tar tre timmar och det gick super. Vi ska dit i helgen igen. det komme gå jätte bra för er! ha så kul! :-)

    SvaraRadera