fredag 22 mars 2013

Wohoo

Äntligen!!

Jag har stått stilla i vikten sen i december, inget alls har hänt. Jag har varken gått upp eller ner. Sen nu när jag duschat så la jag märke till att magen krympt lite så jag ställde mig på vågen med inte allt för höga förhoppningar.

Jag höll på att tappa hakan när jag såg att jag gått ner två hela kilon! Det är mycket när man stått stilla så himla länge. Godis och läsk stoppet kanske har hjälpt? Jag är rätt så nöjd för stunden iallafall även om påsmagen fortfarande finns kvar, mitt fina barn har ju legat där inne i nio månader klart att det tar tid.

2 kommentarer:

  1. Jag har också godis och läsk stopp (fuskar på fredagar) :-) Min mor sa 9 månader upp och 9 månader ner. Får hoppas på det för gud vad jag hatar min kropp just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har bara ok för en läsk på fredagar, inget mer. Jag har också hört att det ska ta ungefär lika lång tid att dra ihop sig som det tog att jäsa barnet i magen. Får hålla tummarna att det är sant. :)

      Radera