onsdag 27 mars 2013

Morgonpigg kille

Klockan är tio i sex och vi har varit vakna sen kvart över fem. Han är väldigt morgonpigg Neo, han vill gärna att vi ska gå upp runt fem-sex. Men inatt har han iallafall sovit bra. Han åt kvällsmålet vid 18, sen så var han vaken till 20, somnade och jag la ner honom i sängen. Sen blev klockan så mycket som 01.30 innan han vaknade, alltså så var han utan mat i över sju timmar och han sov i fem timmar. Sen efter han ätit så somnade han om och jag la återigen ner honom i spjälsängen. Sen två timmar senare så hörde jag honom ligga och göra lite ljud, strax efter så hör jag honom bajsa, men han är fortfarande nöjd så när han somnat om så somnar jag med.

Vakna ordentligt gjorde han vid kvart över fem.

Utvilad mamma! Bjuder på en morgonfärsk bild på en nyvaken mamma och bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar