måndag 18 mars 2013

Känna på saker

Neo har verkligen börjat utforska känseln och hur hans händer fungerar. Det han just nu tycker bäst om är att känna på ansikten. Det är jätteroligt när han gör det och jag har ett rivmärke i pannan kvar som souvenir. Min lilla gullunge!

Igår var vi hemma hos mina föräldrar i stort sett hela dagen. Vi åt mammas goda älgköttbullar och fikade sen lite kladdkaka som min syster tagit med. Efter ett tag så gick vi ut på en promenad tillsammans med mina föräldrar och Neos kusin Sigrid. Det var härligt!

Idag får vi se vad som händer, jag har lite mejl som jag ska skicka iväg, annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda.

Tar med en bild på pojken som vill gå upp vid klockan 6 på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Här hemma hade vi också en pojke som ville upp runt sex idag. :-)

    SvaraRadera