söndag 24 mars 2013

Vilken kalasdag!

Idag har vi ju varit på kalas hos mina föräldrar eftersom min pappa fyllde år. Det har varit kul att träffa hela familjen men nu är vi helt slut!

När vi var där så passade vi också på att låna med en resväska hem som vi ska ha när vi åker till Stockholm på torsdag. Nu börjar jag bli lite nervös, det här blir första gången som vi reser med Neo, även om det bara är en tågresa på två timmar så är det lite halvläskigt. Tur att vi har Tobias, utan honom så skulle jag nog vara rädd för allt. Men han håller mig i handen och gör mig stark.

Bjuder på lite bilder ifrån idag. Enjoy.


Tobias får i vanlig ordning agera lekfarbror. Inte honom emot! :)

Kalas är utmattande, även fast man är liten och inte behöver hjälpa till med något.

Fina kusin Ebba myser lite med Neo som är uppklädd från topp till tå, med fluga, skjorta och villervalla jeans. 



Fast sen blev hon lite utmattad och ville att vi skulle föreviga detta på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar