onsdag 20 mars 2013

Shopaholics

Igår var jag, Tobias och Neo med min syster och kusin Sigrid till Karlskoga. Det var vi som ville åka dit för vi skulle köpa strumpor till lill-fisen och kolla in reservdelar till vår emmaljunga, sen så kollade vi även på en emmaljunga scooter, som vi ska köpa när han blir fyra-fem månader.

Men som vanligt när jag och Tobias går lös bland affärer så blir det alltid en massa shopping till Neo. Det är ju så himla kul med barnkläder!!

Så jag tänkte visa upp vad vi hittade.


Det blev 6 par strumpor, ett par hängselbrallor, 6 stycken dregglisar, ett par littlephant byxor, ett par jeans, ett fin-kläder-set med skjorta, fluga, väst och kostymbyxor och tre par basic bodies. 

2 kommentarer:

  1. Haha herregud vad ni shoppar! :D Själv handlade jag också idag dock inte lika mycket. Blev en dregglis, två pyjamser och ett par badbyxor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har ganska svårt för att låta bli! haha Det är ju så kul att handla till de små!

      Radera