fredag 29 mars 2013

Påsken är här



Det är fint väder ute, vi skulle egentligen ha varit i Stockholm vid det här laget och sen så sitter vi här sega efter magsjukan. 

Det känns riktigt trist att vi skulle behöva bli sjuka, är det inte det ena så är det de andra. Känns inte som att den här vintern har varit annat än sjukdomar och skit. Som tur är så har vi världens finaste bebis. Men nu är nog våren påväg, solen verkar ju iallafall peka mot det hållet. 

Jag tror inte jag har nämt här i bloggen att vi varit magsjuka nu när jag tänker efter... I onsdags förmiddag så bokade vi sista minuten biljetter till ett tåg från Örebro till Stockholm. Sen så började jag känna mig lite illamående, men vi åt och fortsatte med packning och bestyr här hemma. Strax efter klockan två så blev vi dåliga både jag och Tobias sen började kräk-festen. Usch och fy! Sen var vi dåliga tills igår, men nu har vi känt oss rätt så friska i en dag så imorgon ska vi hem till mina föräldrar över påsk eftersom våra Stockholms-planer blev inställda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar