onsdag 6 mars 2013

När man bara borde sova

Neo har just precis ätit mitt-i-natten målet för den här natten och nu ligger både han och mannen här och snarkar, Neo i sim egna säng och mannen bredvid mig.

Ibland händer det att jag har svårt för att somna om efter Neo ätit, mest på grund av min ADHD, som tycker att jag redan har sovit färdigt. När jag gick på gymnasiet så gick jag och la mig klockan 02.00 och sen gick jag upp igen vid 05.00, och det var inga problem för mig, så då kanske ni förstår mina konstiga sovrutiner.

Men just en sån här natt, då borde man bara försöka sova och inte skriva blogginlägg. Med en sån här natt så menar jag en natt då man tänker på allt skit man någonsin behövt gå igenom, alla de där sakerna som jag inte berättat för någon, i rädslan för vad de ska tycka.

Nej nu ska jag försöka sova på riktigt, annars kommer jag ligga vaken resten av natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar