onsdag 23 januari 2013

Att gå upp vid sju

Det gör mig absolut inget alls om jag har fått sova bra och det har jag verkligen gjort inatt! Neo somnade strax innan klockan 23 sen så sov han tills Tobias alarm väckte oss vid klockan 05. Så han sov alltså 6 timmar i sträck, ett nytt rekord! Sen så var han vaken, åt och fick ny blöja, i en timme. Efter det så sov vi till klockan 7 då han vaknade och bajsade.

Efter det försökte jag inte ens söva honom igen, både han och jag var nog ganska utvilade. Så han fick äta lite och ligga i gymmet medan jag sen åt, sen så tog jag upp honom och tänkte mata honom lite mer då han hade hicka. Men då somnade han istället i min famn på bara några sekunder, så himla mysigt.




Sen så vill jag önska min vän Anna lycka till för inatt åkte hon in till BB. Nu hoppas jag att allt går bra för er och att ni snart får mysa med er lilla bebis-pojke (kanske ni redan gör det?). Massor med kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar