måndag 28 januari 2013

Det har hänt!!!

Jag börjar det här inlägget med en otrolig nyhet! Nu när jag och Tobias kom hem efter att ha varit i örebro en hel dag med våra fina vänner, Erika och Sebastian, så la vi ner Neo en stund medan vi plockade bland kassarna och rätt vad det var så ropade jag högt efter Tobias. Jag märkte att Neo låg och försökte vända på sig så jag tänkte att Tobias kanske ville se det. När Tobias kom fram så snurrade Neo helt över!! Han låg helt plötsligt på mage! Redan?? Vi blev väldigt chockade kan jag berätta för er!

Nu undrar man om det var en engångs händelse eller om han nu kommer börja snurra som en propeller! Spännande är det iallafall och att se sitt barn utvecklas är det bästa som finns!

Här under lägger jag med en bild först när han har rullat över helt och sen en bild när han försöker rulla över igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar