tisdag 29 januari 2013

Stackars liten

Jag märkte igår att Neo började bli lite förkyld och idag verkar det ha brutit ut. Inatt har han knappt sovit något alls och det har inte jag heller. Sov säkert bara runt en-två timmar inatt. Somnade under en amning och sen så sov han korta perioder.

Vi la oss också en stund på soffan i en halvtimme nu på förmiddagen och sov lite grann. Så jag känner mig ändå lite utvilad. Är glad att vi skaffade en nässug iallafall, sjukt effektiv! Han verkar supernöjd efter att man använt den för han ler alltid då. Man känner sig verkligen uppskattad då, min fina lilla kille!

Nu sitter Neo i babysittern och kollar lite på pokémon, ska ta upp honom nu så han får äta lite. Hoppas att han blir frisk snart, för han verkar tycka att det är riktigt jobbigt och jag vill inte se honom lida.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar