söndag 27 januari 2013

Sen kväll

Det blev en sen kväll igår, vi var på femtio-års fest så vi kom hem runt klockan 23. Så då gick vi och la oss på en gång.

Neo sov nästan hela tiden på festen, han är så behändig att ha med, grät gjorde han i någon sekund bara när jag skulle dra fram bröstet åt honom och han tyckte att det tog tid.

Idag får vi lite besök av våra vänner, ska bli riktigt kul faktiskt. Så jag, Tobias och Neo ska strax gå ner på byn och köpa lite saker, sen ska vi laga spaghetti och köttfärssås. Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Hejsan kika precis in på din blogg å måste bara säga att er son är väldigt lik sin pappa efter hur han ser ut på bilder kan ju vara olika i verklighet å bild ibland:) men han är väldigt söt och fin blogg har du med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, va kul att du hittade hit :)

      Jo de är extremt lika varandra! haha, både i verkligheten och på bild. Tack så mycket! :D

      Radera
    2. Ja jag tycker att de är så himla kul å läsa andras mammabloggar ;) känner ju inte så många i min ålder med barn så de är ju extra kul när vi är unga mammor båda två ;)

      Radera
    3. Det tycker jag också ^^ det gör inte jag heller, så jag håller med dig :)

      Radera