tisdag 8 januari 2013

Lilla buskillen

Idag har Neo busat rejält med mig! Vid ett blöjbyte imorse så bajsade han precis när jag lagt en ny blöja under honom och vid blöjbytet efter detta så var det verkligen katastrof.

Jag hade precis tagit av han en blöja, smort in rumpan med salva och tagit på han en ny, den här gången hann jag knäppa, men då bajsade han på nytt, så det var bara att plocka bort blöjan och smörja igen. Och när jag sträcker mig efter en blöja så bajsar han ut i det fria! Sprutbajs som jag brukar kalla det. Som tur är så fångade tvättlappen han låg på upp det, så jag behövde bara byta tvättlapp. Efter jag tvättat av honom igen och smort rumpan så kissar han rakt ut, och pojkar kissar verkligen överallt så man får försöka stoppa strålen med sina händer (inte allt för roligt!). Han kissade ändå hela vägen upp till sin axel innan jag hann stoppa det, så hela skötbäddsskyddet blev fullt i kiss och även hans body. Så jag var tvungen att torka av honom och lägga ner honom någonstans, så jag fixade det och kunde tillslut få på honom hans salva och en ren blöja!

Det kan ju inte bara vara lätt heller ;) Våran lilla buskille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar