söndag 6 januari 2013

För en månad sen

Idag för exakt en månad sen var min sista dag som gravid. Det var en torsdag, en helt vanlig torsdag. Den spenderade jag genom att besöka barnmorskan och vara med min familj, på eftermiddagen så åkte vi in till Örebro där vi shoppade julklappar ända inpå kvällen. Jag var verkligen helt slut den kvällen i fötter och kropp och jag minns att jag sa till Tobias på kvällen "hoppas han inte kommer inatt, för jag är verkligen helt slut!" men just den natten ville han bestämt ut. Sånt som är ganska typiskt.

Den här bilden ovan är den sista bilden vi har på mig som gravid, den tog jag den fjärde december, dagen innan han var beräknad att komma.

Imorgon blir Neo en hel månad gammal, ena stunden känns det som att han nyss kom och andra stunden känns det som att han alltid varit hos oss. Allt känns så naturligt och bra.

Men jag får blogga mer imorgon, nu vaknar nog snart lillskrutten och vill ha mat. Hoppas alla ni som läder har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar