lördag 26 januari 2013

Helg!!

Gud vad jag älskar helger! Igår så var jag, min syster, systerdottern och min mamma inne till örebro, där vi gick på marieberg. Vi skulle hitta presenter till två personer och då passade jag också på att köpa en nästan helt ny garderob åt Neo, det blev tio plagg på lindex, fem bodies och fem par mjuka brallor! Det var riktigt skönt att komma ut lite, jag och Neo har ju varit inne sen i måndags eftersom det varit så kallt ute.

Bilder på kläderna kommer upp sen, just nu hänger de på torkställningen, nytvättade.

Anledningen till att jag älskar helgen som mest är att Tobias är hemma, vilket innebär mycket mindre stress för min del. Jag kan ta en lång härlig dusch och äta ifred, och jag hann tillochmed teckna lite igår, något som jag inte gjort sen i somras. För när ryggen gjorde ont under graviditeten så orkade jag inte. Har påbörjat en teckning av Neo, vi får se om jag någonsin gör klart den, brukar sluta mitt i.

Idag ska vi hem till min mammas kompis som fyller femtio. Så Neo ska snart få på sig finkläder.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så mycket! :) Har dock väldigt dåligt med tålamod så lyckas aldrig göra klart någon teckning :P

      Radera