måndag 7 januari 2013

Neo 1 månad

Idag klockan 10.56 blev Neo precis en månad gammal!

Vi har alltså haft våran lilla skrutt i en hel månad! Och va mycket som har hänt på en månad! Hans rörelser är mer precisa, han är mycket mer vaken, blicken fokuseras bättre, han kollar knappt i kors längre och det bästa av allt så har han börjat le. På nyårsafton så började Neo le ordentligt, man såg då att hans leenden var på riktigt. Sen dess har han visat oss leenden varje dag. Som idag till exempel när han både hade bajsat och kissat ner skötbädden och jag sprang runt som en galning med honom i famnen för att hämta ett rent skydd till skötbädden. Då log han hur gulligt som helst mot mig, kändes som att han var skadeglad, men antagligen skrattade han åt mig och hur förvirrad jag var.

Han är också hur stark i nacken som helst, han kan hålla upp huvudet i säkert en minut och i babygymmet så har han nu börjat försöka slå på figurerna.

Vår lilla Karl Neo William växer som bara den och snart är han väl en tonåring som inte alls vill veta av oss.


Vi älskar dig Neo!!

1 kommentar:

  1. Så himla söt!!

    P.S Jag såg att du hade varit med i en tävling om ett iPhoneskal och tänkte att du kanske vill vara med i min med!? :D
    http://adaras.se/2013/january/tavling-vinn-iphone-44s-tangentbord.html#comment

    SvaraRadera