torsdag 17 januari 2013

Lekstund och paket

Neo har just nu en lekstund i gymmet, vi ska snart åka hem till mina föräldrar och äta lunch. Han älskar verkligen sitt babygym. Han kan tillochmed sova i det, det gjorde han i morse och nu håller han på att somna igen.

Det är så praktiskt att lägga honom där för då kan jag plocka lite och hålla ordning här hemma. Det är tur att vi har en sån snäll och fridfull bebis. Enda gången han skriker är om han inte får mat på en gång när han börjar bli hungrig och nån gång då och då på kvällen. Det blir väl annorlunda sen antar jag, när man har haft turen med en sån mjukstart ;)


Sen nu när posten kom så damp det ner ett litet paket. Jag blir så himla arg på den dumma brevbäraren som alltid mosar ner paket, men som tur var så klarade det sig. Paketet var ifrån fujifilm, foton som jag framkallat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar