fredag 11 januari 2013

Fredag!

Idag är Neo fem veckor gammal, tänk att för fem veckor så låg jag där snittad och öm men ändå lyckligast i världen.

Vi vaknade tio i åtta imorse, sen tig vi det rätt lugnt, jag åt frukost, han åt mjölk, jag gjorde iordning han och mig och sen vid kvart i elva kom min mamma hit. Vi var då mitt uppe i ett blöjbyte och Neo tyckte att det då passade att kissa rakt ut i luften så jag fick vara snabb med händerna.

Sen så åkte jag, mamma och Neo hem till min mormor och morfar där vi fikade, Neo sov dock under hela besöket. Sen spenderades dagen hemma hos mina föräldrar där också min syster och hennes dotter var. Jag har haft hennes dotter Sigrid sen hon var en liten bebis så när jag var nysnittad så fick jag ju inte bära henne förens jag läkt bra. Men idag vågade jag lyfta upp henne och jag blev verkligen tårögd, har saknat henne så.

Nu ligger Neo och sover i Tobias knä, han spottade ut nappen för ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar