lördag 19 januari 2013

Soffläge


Inatt har vi alla sovit på soffan. Först så somnade Neo igår kväll så då la vi han bredvid oss, sen så la jag mig med huvudet i Tobias knä och lyckades somna, så Tobias lyfte upp mitt huvud och la en kudde under det, sen så drog han ut så att soffan blev en bäddsoffa och la sig bredvid mig. Sen vid klockan två på natten så vaknade han och vi också då såklart. Efter det så tyckte vi att det var onödigt att gå och lägga oss i sängen, eftersom det ändå är mycket bekvämare att amma i soffan, så vi sov resten av natten i soffan.

Nyss så blåste jag håret och Tobias tyckte då att jag såg ut som kusin Det i familjen Addams och jag måste nog hålla med honom om det! Haha!


Neo hade också lite mys med sina gosedjur i soffan, han låg nog där i en halvtimme och kollade på dem! Strax så ska vi åka hem till mina föräldrar och spendera dagen där. Sen imorgon så kommer svärisarna hit och även Neos gammelmormor (Tobias mormor alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar