torsdag 24 januari 2013

Torsdag

Idag är det torsdag och ännu en dag med kyla och soffhäng. När det är så här kallt vill ju inte jag dra ut Neo, eftersom han är så liten. Nästa barn ska vara fött sent på våren så man kan vara ute!

Jag vill inte heller gå ut med han eftersom han verkar ha fått en förkylning :( min lilla bebis. Han är jättesnorig, så jag har haft i koksaltlösning i hans näsa och Tobias ska köpa en nässug idag. Jobbigt när dom små liven blir sjuka :(

På tal om små liv, så blev min vän Anna mamma inatt till en liten Charlie! Stort grattis Anna! Hoppas att allt går bra för er nu och att ni myser som bara den! Ta vara på den första tiden :)

Lägger med en bild på när Neo nyss låg i gymmet, han tyckte nog att det var hård träning för sömntutan somnade så sött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar